Rozwój Seopilota

Seopult, który jest międzynarodowym holdingiem otrzymał 10mln.$ od funduszu bezpośrednich inwestycji iTech Capital w zamian za mniejszościowy pakiet akcji. Seopilot.pl wchodzi w część tego holdingu. Seopilot obsługuje obecnie koło 200 000 serwisó na całym świecie, głównie w Rosji i Polsce, w niedalekiej przyszłości mocniej wejdzie na rynek Azjatycki.
“Co roku w internecie pojawia się coraz więcej narzędzi reklamowych, które potrzebują ogromnej ilości rutynowych operacji, dlatego też nie jest niemożliwe jest obejść się bez automatyzacji, – są to słowa współzałożyciela SeoPult Igora Artemienko. – Naszym celem jest opracowanie systemu, w którym w jednym interfejsie będzie można zarządzać jak największą ilością odmian internetowej reklamy, z jednym wspólnym systemem analizy i oceny efektywności poszczególnych form. Liczymy, że dzięki otrzymanym inwestycjom jeszcze aktywniej będziemy rozwijać się na globalnym rynku SEO i reklamy internetowej.”
W Polsce jak widzimy również na razie sobie dobrze radzi, gdyż ma największe stawki dla webmasterów oraz można pozyskać w nim mocne linki. Oczywiście teoretycy i nigdy go używający będą twierdzić, że nie można kupować gdyż narażamy naszą stronę na filtr, ale jak widzimy są to czyste plotki, bo oprócz ręcznych interwencji na dużych portalach takie coś prawie nigdy nie miało miejsca. Z drugiej strony Google nie może mieć stuprocentowej pewności, że to my kupiliśmy linki do swojej strony, więc kolejny raz udowadniają, że kłamią w żywe oczy, gdyż można przecież w ten sposób obniżyć pozycje konkurencji. Tak naprawdę nie ma linków naturalnych dla “firm produkujących śrubki”, a jeśli ktoś jest w miarę rozgarnięty to będzie wiedzieć jak wykorzystać Seopilota ukrywając jego linki do naszej strony docelowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *