Kolbuszowa 2.0 – promocja firmy w internecie

26 października odbyła się kolejna edycja Kolbuszowa 2.0

Jak wyglądał program?

 

Zamiast Mateusza Tułeckiego swoją prezentację miała Monika Kołodziejczyk. Wszystko odbyło się na wysokim poziomie. Kto by pomyślał, że takie miasteczko jak Kolbuszowa doczeka się takich spotkań:)

W przerwach między prezentacjami mogliśmy posłuchać Mateusza Materlę.

Ja jednak wolałbym zdecydowanie dłuższe wystąpienia, tak 1-2 godzinne. Te trwały 25 minut co moim zdaniem jest zbyt krótkim czasem by przekazać wszystko z danego tematu, a także odpowiedzieć na pytania od publiczności.

Organizatorem jest Paweł Kosmala, któremu życzę dalszych sukcesów w organizacji kolejnych edycji tego wydarzenia.

 

4 thoughts on “Kolbuszowa 2.0 – promocja firmy w internecie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *