Jak nie należy sprawdzać konkurencyjności frazy

Wiele firm sprawdza konkurencyjność danej frazy poprzez sprawdzenie np. ilości wyników lub przy użyciu komendy allintitle. Oczywiście jest to złe rozumowanie, bo w żaden sposób to nie odzwierciedla trudności słowa kluczowego. Nie mam nic do firm, które by przyspieszyć proces wycen stosują te metody, jeśli jednak upierają się że one pokrywają się z trudnością już jest coś nie tak. Wystarczy na przykład sprawdzić ile wyników ma dajmy na to allintitle:mama, dużo prawda? A fraza prosta, dla porównania sprawdźcie sobie np. allintitle:nieruchomości Kraków, mało a fraza trudniejsza. Najlepiej sprawdzić i przeanalizować profil backlinków prowadzących do domen w top10, wtedy można oszacować trudność. Wiadomo, im lepsze frazy tym trudniej będzie znaleźć linki, bo będą ukryte:P

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *