Nie bierzcie wszystkiego dosłownie :P



AdTaily testuje nowy model sprzedaży reklam

Posted by dave84 | Zarabianie | niedziela 20 Marzec 2011 11:18

AdTaily od niedawna wprowadziło reklamy CPC.
Do tej pory w AdTaily mieliśmy tylko reklamy, które był rozliczane za czas wyświetleń a nie ilość klików, teraz natomiast w fazie testów są reklamy rozliczane właśni za kliknięcia. Standardowe reklamy mogły się wyświetlać bardzo długo na stronie, jednak kliknięć mogło wcale nie być, więc dla reklamodawców to nie jest zbyt dobre rozwiązanie.

Kampanie CPC będą pokazywać się oraz rozliczać automatycznie i nie trzeba będzie ich moderować, gdyż każda kampania rozliczana w modelu CPC będzie sprawdzana ręcznie przez Dział Sprzedaży AdTaily. To oznacza również, że takie kampanie będzie można kupić tylko poprzez bezpośredni kontakt z AdTaily, co ma zapewnić ich wysoką jakość i uczciwe dla wydawców stawki za kliknięcie.

Należy pamiętać, że kampanie CPC będą wyświetlać się tylko na niewykorzystanych powierzchniach i jeśli w międzyczasie wydawca sprzeda reklamę- przez widget lub sklep- płatną za dzień (Flat Fee), to wyświetli się ona zamiast kampanii CPC jako ta, która ma zawsze wyższy priorytet. Jeżeli system AdTaily zarejestruje niewielką liczbę kliknięć w reklamę CPC u danego wydawcy, to wyłączy ją automatycznie, żeby nie narażać wydawcy na wyświetlanie reklamy, która jest nieklikalna.

W ustawieniach stron można wylłączyć reklamy CPC.

Należy również przeczytać nowy regulamin AdTaily.

na razie nie ma żadnego komentarza »

Brak komentarzy.

Kanał RSS z komentarzami do tego wpisu. TrackBack URI

Dodaj komentarz